OT OBURLARA :)



Bildiğiniz ot oburum, hatta et dışında her oburum. İnanılmaz bir iştah kapasitesi var. Ne yapalım, sağlık !!! belirtisi  deyip geçiyoruz. Nasılsa yaşlanınca tansiyondu, şekerdi, yiyemeyeceğiz,

tabii yerken çatlayıp erkenden göçmez isek.

Göyya insanlar etobur muş! İnanmıyorum, inanmak istemiyorum. 

Vejeteryan olmak için 21 neden isimli yazıyı okumanızı salık veririm.
http://www.haytap.org/index.php/200810061468/vejetaryen-dunyasi/vejeteryan-olmak-icin-21-sebep




Kasaplara gittiğimde nefis süt kuzusu pirzolam var dediklerinde içimden bir şeyler akıyor. Sadece hayvan sevgisinden , hayvanlara acımak ile alakalı değil, gerçekten tiksiniyorum.

Hele hele; 

–‘’öyle çok pişmişi kanserojen madde üretiyor bunu böyle hafif kanlı yiyeceksin’’ 

diyenlerle mümkün ise konuşmayayım istiyorum, bir nevi vampir gibi geliyorlar bana.

Tavuk, balık bir derecede, aklıma gelmese de kafamı çevirecek boyutta değilim, ama kafalarını görmemek kaydı ile.

Şimdi caaanım balık restoranında balığı kafasıyla birlikte servis etmenin mantığı ne. Gözümüze soka soka,  gözünü , açık gözünü göstermenin mantığı ne, Allah aşkına.

Ya o tavuk, piliç çevirme,

eski Türk Filmleri aklıma geliyor, Eşref Kolçak’ın etleri sıyırdığı ve kahkalar attığı sahne.
Belkide ondan böyle olduk ben ve benim gibiler, kimbilir.

Kelle paça yiyen etoburları düşünmek bile istemiyorum. Onlara başka bir isim bulmak lazım etobur değil, bokobur mesela. Pes yani yam yam değilde ne siniz. Bilemiyorum. Paçadaki lezzet ne olabilir. Keşke anlayabilseydim ama vallahi anlayamıyorum.

AMANINI KELLE KELLE, ALTINI ÜSTÜNÜ YELLE  

:(

Sakatatlarda son nokta başka şeyleri yiyenlerde var, (yumurtalık gibi ,billur billurrr ) mazallah,

Akıllarına sağlık diyorum.

Saygı duyduğumu belirtmek isterim gene de. İsteyen istediğini yesin. Ben ise otlarımı.
Ya Yumurta; 

O da  ayrı hikaye, bildiğin cenin, geçen Pazar sayın eşim birazcık kanlanıyım diye, kendini parçalayarak,sarısı ile beyazını ayırıken tesadüfen gördüm, direniyor ayrılmamak için.
Çünkü orada başka dünya var. Biraz daha kalsa civciv çıkacak kuş çıkacak.Offff
Yüce Rabbim hikmetinden sual olmaz diyerek, ben almayayım, alana da mani olmayayım.

Hepsi faydalı makul ölçüde, birde benim gibi ağır anemikseniz, seyreyle gümbürtüyü.

Süt ;

belki bir derece de , oda diğer işlere yarıyor. Kalsiyum, B Vitamini cart curt. 

Esas, Kan yapımı için gerekli olan kırmızı et, ciğer, yumurta, yazarken midem kalkıyor.

Hadi şimdi yap Karatay Diyetini sıkıysa. Kadın sağolsun ne kadar hayvansal gıda varsa onları yiyin diyor, sabah yumurta, hemde az pişmiş olacak L öğlen kırmızı et, akşam tavuk, balık,offff anam offff.

Mümkün değil, ben bilinçsiz olarak vegeteryan olmuşum, Laktomu, vegamı başka bir türü mü bilemem.

Ot oburum.

Gelsin, tabak tabak, semizotu, ıspanak, şevketi bostan, kuzu kulağı, 

gelmesin kelle,  paça, 

bu arada dün akşam haber programında Prof.Dr.Dizdar2ın paçanın faydası konusu vardı.

Kanser için faydalı olduğu anlaşılmış, bunlarıda unutmayın.

Ama ben almayayım, rüyama bile gelmesin.

Kuzular, balıklar, tavuklar, danalar hür kalsın.

Doğanın kanununa rağmen.

Sevgi ile...

G. Banu KOCATEPE
Mayıs 2013-05-07



Yorumlar

Popüler Yayınlar