YAZ GELDİ ÇİÇEKLER AÇTI



Yaz geldi çiçekler açtı, arılar hep çalıştı, sabahtan beri dilimde. Yaz geldi geldi de ince kıyafetlerde kabus gibi ortaya çıktı hadi bakalım.

Koyduk balları börekleri sanal aleme, ayrıca bir yemek bloguda yaptık ‘’banushtanpratiksağlıklıtarifler’’ adı altında, matah bir şeymiş gibi, sanki hep sağlıklı besleniyormuşum gibi, şimdi herkes salınırken, sakla bakalım can simitlerini.

Uzmanlar kaymakta yiyeceksiniz balda ama ölçüsünde derlerken, kucaklayın onları demek istemediklerini anımsadım bir anda. Sadece tadın. Yutmayın.
Sonra böyle muc,ze makine beklersiniz.Bilim adamlarındada iş yok, yapsalar ya şu makineden.

Hangi dilden anlatırlarsa anlatsınlar, anlamak istediğin kadar.Aklına düştüyse o yiyecek, yenecek.Olayın özü bu.Öyle tadımlık falan değil,dişinin kavuğuna girmeyecek, bayağı yumulacaksın düşüncesi ile şimdi bunalımdayım.Üstelikte Mayıs ayı ve de ortası.Hadi bakalım.

Bir flash back yaşadım ki sabah, elimi attığım elbise 38 beden, o yıllara döndüm anında, hafızamda o yılki müzik bile capcanlı, dansediyor. Anılar fing atıyor. 

ANILAR ANILAR ŞİMDİ GÖZÜMDE CANLANDILARRRRR.

Gel gör ki elbisenin içine şuan girmek ne mümkün.

Silkelenip zırıl zırıl ağlasam yeri yani.

Artık çok geç ağlamak için, onu sene başında 2013 YILI  hedeflerini koyarken düşünecektim.

Yaz yaz ya. Sonra yıl bitiyor neredeyse, bir icraat yok. 

Muhalefet partisi CHP gibiyim, sadece konuşuyorum, bilmiş bilmiş.

MHP bana daha uygun, hem piskevitte var. J))

Bak gene yemeye bağladım. Hafta sonu Nevşehirdeydim. Herkes peribacalarının , kültürün, tarihin derdinde ben Çömlek kebabı,incir tatlısı...

Keşke yaz gelmeseydi,deniz sezonu açılmasaydı.

AKP yi destekleyip haşama giymem gerekebilir.

Bacak gamzeleri  (selülitin kibar hali), can simitleri çıkmasın ortaya.

Eyvahlar olsun, diyet başlasın.

MAYIS 2013-05-14



Yorumlar

Popüler Yayınlar