VİTESİ BEŞE TAKMAK !!!



Vitesi beşe takıp, hızlanma zamanı gel gör ki, benim vites hep bir de, bilemedin ikide. Çok şükür geri vitese takmam gerekmiyor. Fakat artık kendim için , hedeflerim için harekete geçmem lazım.

Lazım da, marş basmıyor.

Bahar yorgunluğu duman etti benim kaportayı.

Her sabah inanılmaz taslak projelerle kalkıp, gün sonunda bir adım yol alamadım hop aynı noktada günü tamamlıyorum.

Benzin falanda tam, maşallah, yağ, su, tatlı, gel gör araç gitmiyor. Yüksek devir yok.

Gerçi yüksek devir yapıp, düşürmek zorunda olsam o daha kötü. Düşünsene gazı almış gidiyorsun, havalar bin beş yüz, beş diye üçe takıyorsun, öttürüyorsun aracı, hem rezil oluyorsun hem hızın kesiliyor.

Ben şimdi evelallah yavaştan başlarım, 

Önemli olan hedefe ulaşmak, beşe takıp bir saatte gideceğime, üçle gider mütevazi adımlarla beş saatte giderim.

Bak bu şimdi kendime mantıklı geldi.

Bu vites, marş falan anladığımdan değil, Sayın Bahçeli yaptı bizi böyle.

Geçen akşam ki Başkabakanla didişmesi aynı böyleydi. Kaporta delik dedi, fren patlamış, araban yuvarlanıyor dedi.

Çok eğlendim izlerken, politikada, siyasette seviye, son nokta.

Uluslararası ve ulusal ilişkiler okumadan göreve gelirlerse böyle olur.

Mahalle ve yerel ağızla iş gider,gitmeye çalışır.Geri viteste tabii.

Neyse konuya dönecek olursak, bende kaporta sağlam görünüyor fakat enerjisiz. Power’ lı benzin lazım. O da yemeden olmuyor. 

Demek ki hedefimiz olan kilo kontrolü gene yalan oldu.

Marş basmıyor, biz ne yapalım.

Hız sınırınıda fazla zorlamanın manası yok.

Acele giden , ecele gider değil mi?

Kalın sağlıcakla

G.Banu KOCATEPE
Mayıs 2013-05-16



Yorumlar

Popüler Yayınlar