UMUT IŞIĞI



Tünelin sonunda beklediğin ışık gibidir Umut ışığı, bazen ulaşmak için çok yol kat etmen gerekir ama ulaşırsın çoğu zaman.

Böyle bir ruh halindeyim bu günlerde. O ışığa çok ihtiyacım var.Orada bir ışık olduğunu bilmek istiyorum.Tünel nasılsa bitecek.Girdik artık bu yola.

Maddiyat değil, lüzumsuz insanoğlu istekleri değil, gerçekten umuda  , o ışığa ihtiyacım var.




Ergenusum hasta olmasın, kötü bir şey olmasın ona.

Materyalist istekler, zaman zaman luzumsuz yaşanan istekler ne manasız.

Tek bir şey istiyorum. Çocuğumun sağlıklı olmasını.

Varsın ay sonu zor gelsin. Varsın iş yerinde problem olsun. Varsın hayatın problemleri dolu olsun.

Yeter ki sağlık olsun.

Beraber olalım.

Ortada fol yok yumurta yok, kendimce senaryolarım var. Başrole oturttum çocuğumu,  filmi çektim , sona erdirdim , 

Kendisinin haberi bile yok.

Yüreğim kuş gibi, pır pır.

Bitsin bu bekleyiş, güzel haberler gelsin.

Allah herkesin evladını kendisine bağışlasın.

Sağlıkla...

G.Banu KOCATEPE
Mayıs 2013-05-29


Yorumlar

Popüler Yayınlar