HOŞÇAKAL FACEBOOK


Sanal alemden Facebook ile aramızda seviyeli bir ilişki var dünden beri. Bugün ilk günümdü.

Neredeyse Sertab’ın iyileşiyorum şarkısını ithaf edeceğim o derece alışmışım kendisine.

Elim ayağım olmuş sanki benim.

Bu kadar lüzumsuz bir mecra ile böyle duygusal anlar yaşayacağım hiç aklıma gelmezdi.

Elim , ayrılık acısı yaşayan delikanlı gibi, sanki hep telefonda ,  aramasını bekliyorum.

Tam bilgisayarıma dönüyorum. Birden ayrılık kararım aklıma geliyor. Vazgeçiyorum.

Şu hesabını durmadan donduranlardan sonrada yüzsüz yüzsüz çözenlerden olmam umarım.

Ne kadar yoğun olursak olalım, illa bir girip bakmak gerekiyor. Kardeş ‘’Şöyle bir bakıp çıkacaktım’’ ile olmuyor. Girince bayağı vakit harcıyorsun.

Hayır iş ortamında da bilmezler Hızlı Gonzales olduğumu,tüm gün kebaptasın sanırlar.

Valla değil, hem işler tıkır tıkır işliyor hem sanal alem.

Aynı anda çok iş yapıyorum ben.Evet yoruldum ama,

Gene de biraz mesafe koymalıydım.

Her yaptığımız paylaşımın şizofrenik bir hal aldığının düşünmeye başladım.Onu yedim,bunu yedim,buarada neden diyet yapamadığımıda anladılar,Orya gittim buraya gittim,yok oğlum yok kedim,bayılttım insanları.Kendim kendimden sıkıldım yahu.

Ben ki aylar öncesinde ‘’Siber alemin Şifresini çözdüm’’ diye bir yazı kaleme almış kadınım, gene de kendisi ile seviyeli bir ilişki sürdürmeyi başaramadım.

Olmadı, yapamadık.

Hesabı kapatırken ‘’nedennnnn’’ diye sorması yok mu, ne işaretleyeceğimi bilemedim.

Çok oyalıyordun beni derken gözünün içine bakmamaya çalıştım.

N’ayır, nolamazzzzz

Sonra aramızda en çok etkileşimi yaşadığım arkadaşımın resmini gösterdi, bilmem kim seni çok özleyecek, emin misin? -Diye sordu.

Emin değilim ama girdik bir yola, gururlu bir kızım ben.

Eminim dedim. Evet dedimmmm.

Ellerim titreye titreye, sanırım sigara tiryakiliği gibi, keşke Facebook’u bırakanlara , donduranlara, danışma hattı olsa. Arasak 170 i, akıl verseler.

Ya da Facebook bantı olsa, oramıza buramıza yapıştırsak unutmak için.

Bak Facebook sakızıda olur. Nikotin sakızları gibi…

Of çok pişmanım,Facebook.

Seni özlüyorum.

Biraz tweeter ile ilişki yaşamaya karar verdim.

Bakarsın geri dönüş yaparım.

Beni unutma Facebookkkkk.

 

G.Banu KOCATEPE

Facebookzede

Mayıs 2013

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar