KALBİME YAZDIM SENİ



Benim penceremden evliliğimiz;

Çeyrek asıra imza atmışız. Kalbime yazmışım seni.




Her konuda bir iki çift lafı olan ben, kalbime ismini kazımış adama yazmışım çok mu ?

Hala elele yürüken içimin titrediği, küstüğünde kalbimin acıdığı bir adama vurulmuşum ben.

Atarlı görünümlü ama atarsız, sert görünümlü ama yumuşacık bir adam. Espride son nokta, insanı güldürüken yatırıp kaldıran,az ama öz sıkı espri yapan,

İlk günkü gibi, değişmeyen.88 yılında ne ise hala o adam.

Adam gibi adam...

Değişmeyen ama, birlikte dönüşen bir aşk bizimkisi. Senden , benden biz olduk sanki.

Ruhların anlaştığı, diğer önemli konuların bile önemsiz kaldığı, bu gerçek aşk değil de ne?
Parasızlık da çektik, parayı da gördük, hırlıyıda gördük, hırsızı da hemde üç kere J))

tatlıyı da yaşadık, acıyı da, en sevdiklerimizi kaybettik ama kendimizi hiç kaybetmedik.

Sevgimiz , ama herşeyden herşeyden önemlisi saygımız devam etti.

Zaman zaman didişmelerimiz olsada, özellikle aşkımızın meyvası !!! söz konusu olduğunda, genede ortak noktada buluştuk. Çözüm ürettik. Ellerimizi asla bırakmadık.Kenetlendik.
Çünkü geçinmeye niyetimiz vardı.

Biz daha o küçücük yaşlarda bile bunun sözünü verdik.

Seni seviyorum Kemalciğim, daha minicikken çıktığımız yolda, ısrar ettiğin için, evimde yaşattığın özgürlük ve huzur için, ışıl ışıl ışıldayan (bize bakarken) gözlerin için, çalışkan bir adam olduğun için, evcimen bir adam olduğun için, benim olduğun için, teşekkür ederim.

İyi ki varsın, iyi ki evlenmişim seninle.

Her güçlüğe hazırım seninle, yeterki sevgimiz daim olsun.

Nice 14 Mayıslara...

G.Banu KOCATEPE
Mayıs 14

Yorumlar

Popüler Yayınlar