AYNA AYNA SÖYLE BANA VAR MI...


Ayna ayna söyle bana var mı benden daha güzel bu dünya da?

 

Bazı tipler vardır, ayna görür görmez tüm işi bırakıp sadece kendilerine bakarlar. Kesin sizin de çevrenizde vardır.

 

Bu bahsettiklerim sabah işe giderken kendilerine nasıl olmuşum ya da kaşım gözüm yerinde mi diye bakanlar değil, sadece kendilerine bakarlar,  böyle derin muhabbet içindesinizdir fakat o mekan da eğer bir ayna var ise bunlar direk oraya odaklanır ve kendilerine bakarlar. Sağdan bakarlar, soldan bakarlar.

 

Sen anlat dur.Bir tarafını yırt hikaye.

 

Mesela bir salon yada oda  düşünün. Salonda ayna olsun ve siz sohbette olun. O illa aynaya kendine bakar.

 

Artık narsistlik midir? Alışkanlık mıdır? Bilinmez. Sürekli bakar. Saçını düzeltir. Arada vazgeçer sonra tekrar bakar.

 

Tek gerçek vardır, o da seni dinlemediği.

 

Bir araştırıyım dedim, bunlarda mı var tuhaflık bende mi diye.

 

Çok şükür temiz çıktım.Tabii bu konuda.

 

Çünkü bunlar gerçekten hafif hastaymış, normal görünümlü anormaller.

 

Kaygı bozuklukları, yansıtma dürtüsü gibi bir çok nedenli, imiş bu bakıp bakıp durmaları.

 

Benim teşhisim kendini beğenmişlik, narsistlik hafif kaldı ne diyelim.

 

Bir bilgi daha öğrenmiş olduk.Bu çatlaklar sayesinde.

 

Artık kızmayacağım bu türlerle karşılaştığımda bir şey anlatıyorsam keseceğim, garibim baka dursun.

 

Artık ne görüyor ise.

 

Ayna ayna söyle ona,var mı daha güzel bu dünyada.

 

Kalın sevgiyle…

 

G.Banu KOCATEPE

Mart 2013-03-01

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar