DELİ DELİ KULAKLARI KÜPELİ



Beynimiz inanılmaz bir organ. 

Kimyasallarla yönetiliyor.

Dopamin, seratonin, cart curt. Söylerken bile zorlanıyor insan. Beyin cerrahları neler yapıyor acaba?

Ceviz gibi, girinti, çıkıntı, offf  neresinden tutsan , bir tuhaf , ama en akıllısı.

O beynin kimyası bozulunca olanlar oluyor.

Depresyondan tutta , bipolar hastalığına kadar herşeyin suçlusu bu kimyasallar.

Bazen öyle tavırlar sergiliyor ki sağlıklı görünen insanlar, sanki beyin kimyalarında problem varmış gibi.

Baktığın zaman topaç gibi, psikolojik yardım almıyor.

Farkında değil, ama bildiğin bir deli. Deli deli kulakları küpeli.

İşte bende bunlardan biriyim. Bugün sevdiğim bir arkadaşım ile telefonda konuşurken ‘’kızım sen gerçekten delisin ha’’ dediğinde dank etti. Bir kez daha.

Acaba diyorum bende de;  lityum falan mı azaldı. Beyin kimyamın formülleri mi bozuldu ?
Hiç olmayan haller oldu bana.

Hayat şartları mı,farkındalık mı,delilik mi, adını koyamadım.

Arkadaşımın bana deli teşhisini koyuşu, hafta sonu gittiğim abuk sabuk kurslar. (cup-cake süsleme , çikolata work shop, yoga, zumba, aklınıza ne gelirse)
 

Ama kendime koyduğum teşhis ondan değil vallahi.


Yumuşacık bir kadın olan ben bugünlerde bir agresyon içerisindeyim.Kıskançlığın ‘’k’’ sı yanıma yaklaşmazken abuk sabuk şeyleri kıskanmaya başladım.

Geçen gece neredeyse ‘’canım eşimin’’ ki kendisi gerçekten sütten çıkmış ak kaşıktır !!! kafasına kül tablasını atacaktım. Yazarken bile utanıyorum.Sadece Rusça tekerleme söyledi.Tüm suçu bu. Rus hatun ile basılmadı,yakalanmadı , garibim sadece bir kaç Rusça kelime söyledi.

Benim deli beyin çalış çalış çalış. Dizel motor gibi sar kendi kendine.Senaryoları yaz,adamı senaryonun ortasına baş role oturt. Neyseki atmadım kül tablasını.

Aslında yapsam nasıl olurdu ki, sonra özür dilerdim, sarılırdım, öperdim, deliyim derdim. Kimyasallar bozulmuş kusura bakma derdim. Olur mu acep?

Hayır ortada fol yok yumurta yokken yaparsanda sahiden tescillenirsin. Deliliğin belgelenir.

Sonra alınganlıkta hasıl oldu bünyeye. Ota boka alınıyorum. Menapoz desen değil daha çok var o yıllara, peki derdim ne.

Kesin kimyasallar.Bu özeleştiriyi yaptırıp,paylaşma cesaretini gösterende kimyasallar.

Eminim.

Allah akıl fikir versin.

Kalın Sevgiyle
G.Banu KOCATEPE
Mart 2013


Yorumlar

  1. Sevgili G.Banu Kocatepe hanım. İronik yazınızı, betimlemeleri, akıcılığı ve samimi yönü ile çok beğendim... Edebiyat sayfasında bir kız arkadaşımın "Eğer birazcık DELİ değilsen...
    AKLIN'dan şüphe ederim..." yazmasından yola çıkarak... Tesadüf sizin makale :) ile karşılaştım. Tam yerine rast geldi manzara koydum. Güzel yazınızı paylaşmama izin verir misiniz. Sevgiler...

    Süleyman Uygun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar