BEDEN ARKASI YAZILARI


Dövme yaptırılacak sözlerden vallahi. ‘’Nazar etme ne olur, çalış seninde olur.’’

 
Bence kamyon yazıları kültürü yerini yeni nesil dövme kültürüne bırakmalı.

 
Gençler bilmedikleri yabancı kelimeleri kazıttıracağına tenlerine, halis mulis  Made in Türk Kamyon yazılarını paylaşsınlar.

 
Eğlenceli olabilir. Diğer türlü olduğunda düşünüyoruz, taşınıyoruz bulamıyoruz.

 
Şekiller, işaretler neyse de öyle kelimeler var ki, adamların ruh durumunu anlamak ne mümkün?

 
Düşünsenize ensenize, göbeğinize, ayak bileğinize yazdırsanız;
 

‘’İyi mazot, selülit yapmaz.’’

‘’Beni Türk kebapçılarına emanet ediniz’’

 
Bence çok havalı ve özerk, işaretlerden, simgelerden bin beş yüz kat daha maskülen. Varlıklı,zengin görünümlü.

 
Koca adam, pazular yirmi ton, ufacık kelebek, bu ne şimdi?

 At ve kelebek hikayesi mi?


Eski aşkın ismi, e yenileri nereye yazacaksın?

Onun yerine patlat kamyon arkası gibi, beden arkası yazıları seyreyle gümbürtüyü, Dünya basınına çıkmazsan namerdim.

BEDEN ARKASI YAZILARI

 Göbeksiz erkek, balkonsuz eve benzer… Göbek üzerine olsun.

 Erkeğin Özü… Münasip yere

Hatalı solla ma! … Kalp üzerine

Kadının fendi, erkeği yendi… Kıç üzerine

Ferrarisini satan bilge… Görünmeyen bir yere, yemezler.Burası Türkiye.Kıçı kırık Tofaşı bile satamazsınız.

Bu bedenden ürk, içinde ki Türk… Sırta mümkün ise.

Vitesi beşe, kafayı sana taktım… Saçlar kazınsın, kafanın en tepesine kırmızı ile yazılsın.

Takmazsan takarlar… Uygun yer bulamadım. Aklınıza ilk gelen yere

Yüreğinde bileğin ! kadar kuvvetli ise gel… Kuyruk sokumuna

Oy Münevver Münevver, ampul gibi memeler… Göğüs civarına

Demir gibi kollarım, hiç affetmem BİPPPPPP… Artık neresi olursa

 

Gerisini siz türetin , ben bu kadar bulabildim.
Patent size ait ...

 

G.Banu KOCATEPE

Mart 2013

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar