SEVGİLİ DİYET



Sevgili Diyet;

Mektubuma sevgi ile başlamayı çok isterdim fakat biraz kinayeli ve kızgın başlamak istediğimi bildirmek isterim.

Mektuplara genelde hava ve su durumu ile başlanır ama , şimdi sana soracak olursak sen kesin bol su için , güneşli havada yürüyün D vitamini almalısınız falan deyip hava ve su durumunun pokunu çıkarırsın afedersin.

O yüzden senin halini hatırını sormak yerine kendimden ve diyetzedelerin ruh durumundan bahsetmek istiyorum. Belki bizi anlar ve gidersin. Bence git. Bu ülke sana uygun değil.

Sevgili diyet, sen nereden geldin Allasen. Keşke Osmanlı Döneminden gelseydin, böylece bizi strese sokmaz, etli butlu hatunları baş tacı ederdin. 

Bence sen Afrika dolaylarından geldin. Bizi anlamıyorsun.Ben şahsen senin oralardan geldiğini,o topraklarda doğduğunu düşünüyorum.

Pazartesileri zaten sendrom yaşayan biz balık etlileri anlayamıyorsun bak söyleyim. Senin yüzünden sendromumuz ikiye katlanıyor. Zaten fazla iplemiyoruz, Salı bozuyoruz haberin olsun. Nanikkkkk...

Kibrit kutusu ölçülerin bizi deli ediyor, mideler işkembe gibi olmuş sen bizi Zombilerle karıştırıyorsun deli misin? Bize kibrit kutusu yetmez. Tuğla ölçüsü anca ... Belki ozaman anlaşabiliriz.

Tam bol su içmeye alışmaya çalışıyorduk ki , birde şimdi başımıza  alkali su diye bişey çıkardın. Sürekli yeni bilgi, sürekli yeni bilgi, kafa karış olduk anlasana.

Beyaz ekmekten vazgeç diyorsun, erkek milleti ne zaman beyaz ırktan can-ı gönülden vazgeçecek, bizde o zaman vazgeçeriz. Bunu anlamıyorsun.

Şeker olmaz , yasak diyerek tüm şeker insanları üzüyorsun. 

O zaman neden keşfedildi sevgili diyet. Sende çalışsaydın da ! ortaya çıkmasaydı. 

O sırada ne yapıyordun.

Elin armut mu devşiriyordu?

Şu Dukan, Karatay seninle irtibata geçti mi? 

Tatildemisin Allasen...Bu bilim insanları bizi ortadan kaldırmak istiyor. Farkında mısın?

Sevgili diyet mektubuma son verirken gözlerinden öpmek isterdim. Ama öpemiyorum.

Sevgili Diyet; sana BENİM VE ARKADAŞLARIMIN son ihtarımdır.Ben sözcüleriyim.

Düş yakamızdan.

Herkes kendi kilosunu kendi belirlesin. Herkesin ortak konusu bu olmasın. İnsanlar birbirine kilo almışsın , kilo vermişsin yerine hal hatır sorsun.

Şöyle Amerikalara bir uzan derim. Hem oradaki insanlarda bilinçli görünen obezlerden oluşuyor.

Havanı orada at kardeşim.

Giderken yanına, insilün direnci, kolesterol,trigliserit,üre  tüm akrabalarını da al.

Acık memleket görsünler.

Değişiklik iyidir.

Yallah...

G.Banu KOCATEPE
MART 2013-03-18




Yorumlar

  1. Banu sınıf arkadaşından sana küçük bir tavsiye.1 yılda 12 kilo verdim.Hiç diyet yapmadan.Yemeğe oturunca masa saatini tam önüne koyuyorsun.ve dakikalara bakmaya başlıyorsun.Önceleri benim için çok zor oluyordu.Yemeğin yarısında kalkıp geziyordum.Masa başından uzaklaşmak için.1 tabak yemeği 10 dakikada bitirmen gerekiyor.Benim için 3 yıl önce 1 tabak yemek 2 dakika demekti.Evet abartmıyorum.Gerçekten 2 dakikada bitiriyordum.Şimdi ise 8-10 dakika aralığına taşıdım.Çok zor bir süreç oldu.Ama başardım.En büyük diyet yeme alışkanlığımızı değiştirmek ÇOK ÇİĞNEMEK VE YAVAŞ YEMEK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adımı yazmayı unutmuşum :) DERYA ÖZDEMİR :))

      Sil
    2. Derya Hocam,senden haber almak ne güzel.Ben hızlı yemiyorum fakat,abur cubura dayanamıyorum.İnşallah bunu bu sene halledeceğim.Bizler Hüseyin Başar atlatmış adamlarız,bunumu yapamayacağız.
      Sevgi ve selam ile...

      Sil
    3. Genede önerini dinleyeceğim,daha yavaşlayacağım.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar