BEN SANA DEMİŞTİM (!)



Ben sana demiştim!

Ne kadar çok duyarız bazı çok bilmişlerden bu kelimeleri.

İddia makamı mübarek bu arkadaşlar.

-Kızım ben sana demiştim.Dememişmiydim?

İlla son noktayı koyacak. O demişti çünkü, o demişti.

Sen demiştinde ben yapmamıştım, ne oldu şimdi,  sen bana deyince ne oluyor, akıl dağıtılırken bir tek sana mı bahşedildi sandın?

Hayır sorarsam fikrini; o zaman  sen bana de, ama sormadan dersen ve bende yapmazsam başıma geleceklerden zaten kendim sorumluyum, değil mi canım?

Parasızlıktan bahsedince çıkarıp ben sana vermiştim desen ya, mesela diyorum yani.Akıl dağıtmak bedava nasılsa.

Zaten keyif kaçmış, bu gizli sevinme ve göze sokma olayı değilde ne?

Tam bir kafa ütüleme cümlesi bence bu.

Lütfen söyleme, ‘’ben sana demiştim’’ deme.

Bana bunu içsesim günde bir kaç defa söylüyor, merak etme.

Haklısın de, öyle gerekiyordu de, yürü be koçum de, bana bunlarla gel.

Biliyor musun bazen devam etmesini istediğin tek şey umuttur, bu yüzden ben sana demiştim deme.

Zaten benim bir teşhisim var sayın iddia makamı, sen ben sana demiştim diyen sen,
gözlem yaptımda aslında bir halta yaramıyorsun.

Ordan oraya uçuşan yaprak gibisin.

Dalından kopmuş daha konacağı yeri bulamayan.

Savrulurken bana akıl verme ne olur.

Sen ve senin gibiler ben sana demiştim dediğinizde tesadüfi yakaladığınız bu öngörüye pek kanmayın, o olsaydı da siz gene göze sokacak iç sevincinizi içten yanmalı motor gibi çalıştıracak bir cümle bulurdunuz eminim.

Bak ben sana demiştim, bana bir daha bunu söyleme!

Tez zamanda susman dileğiyle...

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Mart 2013-03-28






Yorumlar

Popüler Yayınlar