ERKEK GENELEVİ Mİ?



8 Mart Dünya Kadınlar gününde, meclise(TBMM) bir başvuru yapılmış.Şevkat-Der tarafından.

Başvuru, erkek genelevi açılması ile ilgili olmuş. Hatta bu konuda 17 Mart tarihinde Taksimde yürüyüş olacakmış.


Yukardaki linki ilk tıkladığımda ve haberi okuduğumda  ne düşüneceğimi beilemedim.
Ben ki inanılmaz eşitlikçi bir kadınım;  genede şaşkınlığımı gizleyemedim.Olmaz gibi geldi nedense.

Haberin altındaki yorumlar evlere şenlik. Feministin de tutun da,  maçosuna kadar insana dair her yorumu , usullü usulsüz yazmışlar. Üşenmeyin okuyun.

Burası Türkiye,burda olamaz diyenler mi istersin,hep kadınlar kölelik yaptı sıra sizde erkekler diyenler mi istersin, bu iş çok tutar, işi almak için           Devlet kadroları ihaleye verir diyenler mi?

Hepsindede haklılık payı var.Hadi düşünün bakalım nasıl olacak bu iş.

+18 yaş sınırı koymaları şart, yoksa bizim ergenler okula gitmezler.Gerçi harçlık konusun da rahat ederiz de,  işte ne biliyim ürktüm şimdi böyle düşününce.Eğitim şart,okula gitsinler,diğer konuyu illa öğrenecekler.

-65 olmalı çünkü Hüseyin Üzmezler ve onun gibi ‘’Karı istirem modunda’’  eli kulağında ! gezenleri artık emekli kuyruğunda değil oralarda görürüz.Mazallah.

Birde mekan tahsisi lazım.Böyle yol kenarları falan iyi olmuyor.Zaten bunlar  (erkekler) oralara el atarlarsa yazık diğer kızlara, mafyalık yapar oralarda barındırmazlar.Ablaaa burası benim mekanım,toz ol. Nidaları eşliğinde.

Temiz pak mekan lazım. Bunların kendisi pasaklı,nasıl olacak bu iş.Yerlerde izmaritler,bira şişeleri falan mı? E heralde yani, pembe fırfırlı örtülü oda mı olacaktı? Benimkide iş. Tahminim, kasvetli , sarımsak , soğan, sigara, lahmacun kokulu karanlık odalar.Bunlar hemen arabeske bağlarlar.Ne de olsa alışık değiller zulüme köleliğe.

Allahım isyanımı artık duysan diyorummmmmmmmmmmm.

Hayır maçlara falan denk gelirse nasıl olacak? Orasıda ayrı zulüm.Bacım ben şimdi bu işe bakamam Derbi var.Sen şöyle yaylan mı diyecekler.

Yok kardeşim yok, her işin bir yakışanı var.

Biz kadınlar her işin altından kalkıyoruzda, siz bu işin altından kalkamazsınız gibi geliyor Baylar.

G.Banu KOCATEPE
Mart 2013


Yorumlar

Popüler Yayınlar