TAPUSUNU ALMAK İSTEDİKLERİM VAR,İMDATTTT!


Bencilce ve egoistçe gelebilir ama bazı kişilerin tapusunu almak istiyorum.


Elektriğini, suyunu, doğal gazını ödemek belki ama sadece bana ait olsun istiyorum. Benim sevmediklerimi sevmesin, beni anlasın istiyorum.


Monopol oynar gibi, kalplerine oturmak, gerekirse kira ödemek ama tapusunu almak istiyorum.
 

Tüm birikimlerimi yatırmak, belki ihaleye girmek ama sonuçta tapusunu almak istediklerim var.


Bu çok sevdiğim arkadaşlarım içinde geçerli, en sevdiklerim içinde.


Tapusunu mu aldın kardeşim diye soranlara, hönk diye tapuyu çıkarmak istiyorum.
 

Göğsümü gere gere göstermek istiyorum. Taksitsiz, kredisiz.


Aldım kardeşim tapusunu aldım demek istiyorum.


Ne var bunda, bence hepiniz istiyorsunuz. Keşke alabilsek sevdiklerimizin tapusunu.
 

O yüzden kıskançlıklarınız, paylaşamamanız, kabul edin.


Tapu kadastro müdürlüğüne gidince hani bir odaya kapanıyorsunuz ya, şahitler huzurunda, öyle veriyorlar tapuyu, aynı öyle olmalı, sevdiklerinizle birlikte gidip kalplerinin tapusunu almalıyız.


Tapusunu aldıklarımız, kendi rızası ile ve şahitler huzurunda olacağından, korumamız altında da olacaklar. Alan razı,veren razı…


Bedeli var tabii, Vergisini de ödeyeceğiz.


Vergi derken, tutku, aşk, sevgi, özgürlük vergileri olacak.
 

Sıkmadan bunaltmadan doya doya sevme sevilme vergisi.


Hastalıkta sağlıkta bakabilme gücü vergisi. Can-ı gönülden.

 

Trip yaptığında, gribal enfeksiyon gibi tribal enfeksiyon deyip, sırtını sıvazlayabilme gücü vergisi.

 

Gerçek tapu sahipliği bu olmalı. Kalben, yar gibi, yardımcı gibi, kar gibi, karındaş gibi.

 

Acısında, tatlısında, istediği an , istediği mesafede olabilme gücü vergisi.

 

Sözün kısası en az on adet Tapusunu almak istediklerim var.

 

Benimde tapumu bu niyetle almak isteyenler var ise, kalp tapu kadastro müdürlüğüne buyursunlar gidelim.

 

Az olsun ama öz olsun, ölene kadar olsun.

 

Temeli sağlam olsun. Veli Göçer binaları gibi olmasın. Çelik konstrüksiyon olsun.

 

Hiç art niyetsiz dolambaçsız anlatabilme, anlayabilme özgürlüğümüz olsun.

 

Yeri geldiğinde dobra dobra hatalarımı söyleyebilen olsun.

 

Yarın öbür gün yıkım için geldiklerinde, arazimi , kil, alatav demeden, yanımda duran olsun.

 

Karşılıklı olsun, sevgiyle olsun.

 

Tapusunu mu aldınız kardeşim, parayla değil, yürekle olsun.

 

G.Banu KOCATEPE

Mart 2013-03-22

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar