FLASH ! SUZAN AVCI MALDİVLERDE....


Uzun zamandır peşimi bırakmayan , içimde sinsi sinsi , benim dışında, benden bağımsız hareket eden, Suzan Avcı kılıklı kişiliğimi az önce tatile gönderdim.

 

Hemde çook uzaklara, modaya uydum, Maldiv’lere gönderdim.Ne kadar uzak, o kadar iyi.

 

Gitsin biraz nefes alsın, dinlensin, yeni yerler keşfetsin öyle gelsin. Hatta hiç gelmesin.

 

Muson rüzgarları ile, savrulsun, başka bedenlere girsin.

 

Elinde sigarası, koca gözlükleri ve büyük şapkası ile istila etti bedenimi o kötü kadın.

 

Kimseyi sevmiyor, huysuz, vicdansız bazen de. Kötümser, kıskanç, şımarık ve dahası.

 


Sıkıldım kendisinden, o gitsin yerine neşeli Hülya Koçyiğitim, Türkan Şorayım  gelsin, eski günlerdeki gibi.

 

Hayata pozitif bakan, insanları seven, aklı selim, naif  kadına kalsın ortalık.

 

Suzan Avcı geldiği zaman önce fark etmiyorum, sonra ağzımdan çıkanlara kendim bile inanmıyorum.

 

Sanırım gökyüzü hareketlerinden oldu. Silkelendim, fark ettim ve yolladım onu.

 

Kendisi tatile gittiğini zannediyor. Oysa ben onu ebediyete uğurladım.

 

Teşvikiye de gösterişli bir tören bile yapabilirim.

 

Ne iyi oldu gönderdim o kötü kalpli vamp görünümlü kadını.

 

Bitmek bilmeyen bir fettanlık, sürekli intikam alma duygusu, burnu büyüklük,  utanmasa Nuri Alço’nun yerine insanların çayına, içkisine, gazozuna ilaç atma olayına girecek.

 

Hem de aleni yapıyor. Hiç utanması arlanması da yok, bu kadının.

 

İçindeki kötülük, kısık ateşte kaynayan yemek gibi, gittikçe demleniyor sanki, dumanı üstünde.

Çatışmaları içte ve dışta, havamı bedenimi zehirledi.

 

Yolun açık olsun Suzan Avcı.

 

Hoş geldin sefalar getirdin Hülya, koş hadi hayata, kucakla sevdiklerini, gözlerinin içi gibi yüreğinde gülsün.

 

Kuşlar cıvıldasın.

 

Havada uçuşan Sevgi tozu yumak olsun.

 

Türk filmlerini aratmayacak bir son bekliyorum senden.

 

Pembe panjurlu huzurlu ev, sağlıklı, neşeli, bol paralı aşk dolu eş, başarılı, yurt dışlarında eğitimini tamamlamış oğul.

 

Fonda, hayat sevince güzelllll şarkısı.

 

Nayır no’lamazsız bol evetli , bir yaşam.

 

Güle güle Suzan…

 

G.Banu KOCATEPE

Mart 2013-03-23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar